за годинниковою стрілкою. Чому це відбувається, з позицій офіційної науки
не може пояснити ніхто. Але є фактом, що на тягарець діє якесь поле.
Деякі дослідники називають його „холодною біоплязмою", біополем
рослин. І про цю енергію, котра заповнює рослину, як рідина посуд, люди
знають віддавна - знають те, що ця енергія, чим не була б вона, діє до
бре. Згодно з практикою шаманів, увійшовши в ліс, слід розглянутися і
відчути серед дерев те, яке „відгукнеться". Якщо людина зможе відчути
любов до цього дерева, ніжність, і дерево „дозволить", вона може обхо
пити його руками і якийсь час отак постояти. Після цього вона почує
себе відпочилою і відновленою. Такий відпочинок практикували амери
канські інідянці під час полювання і тяжких переходів.
Рослини і дерева - згустки енергії: про це знала і східня медицина. Йду
чи за її рекомендаціями, лікар Бісмарка радив канцлерові вельми не
звичний спосіб відновлення сил: відчувши втому, підходити до дерева і,
обхопивши стовбур руками, стояти так з пів години. Те, що така твереза і
прагматична людина, як Бісмарк, виконувала цю пораду, свідчить, що
були добрі результати. Енергія дерева, його „каркас", „аура,,", мабуть"
вступають у певний резонанс з людиною, з енергетикою її тіла.
Нью-Йорк
УСМІХНІМОСЯ!
Дорогий Лисе!
Чи ти зауважив таке в нас явище, що коли звертаються до
людей по гроші, то пишуть по-українськи. А коли вже зберуть,
тоді у письмах переходять назад на англійську мову.
Іван Портфель
(„Лис Микита", ч. 7-8, липень-серпень, 1979рік)