Роман ШРАМЕНКО
УКРАЇНСЬКИМ ЖІНКАМ РАВЕНСБРЮКУ
і
У світовій публіцистиці за останні 45 років багато написано
про нацистсько-німецькі концтабори, які під час панування
звироднілого режиму Адольфа Гітлера були продуманим нациста
ми правдивим пеклом на землі.
Українці, як і всі інші поневолені німцями народи, терпіли
великі страхіття нацистського терору, складаючи разом з іншими
свою вимушену велику данину окупантському режимові Третього
райху.
Одначе в світі сприйнялась штучно насаджена опінія нібито ми,
поголовно, були німецькими вислужниками, а навіть нібито брали
участь у винищуванні інших, а зокрема жидівського населення. Хоч
всі ми добре знаємо, звідки і чому нам накинено таку анатему, але
донині ще не зуміли сказати перед світом своєї правди, належно себе
оборонити й вказати на справжніх авторів цього історичного зла.
Ми не заперечуємо, що так, як і всі інші народи, які опинилися
під окупацією нацистської Німеччини, включно з поляками,
росіянами, жидами, а навіть голляндцями й французами, в нас знай
шлися поодинокі люди, що пішли на співпрацю з німцями, допомага
ли їм (нам усім на шкоду), служили і виконували їхні вимоги. Це є
факт і його немає потреби приховувати, як і немає нам чим
пишатися. Була війна, була окупація, був тиск і терор, слабші
піддавались тому і ставали рабами німецьких ґауляйтерів.
Український народ їх туди не посилав, не давав їм ніякого мандату,
а тому ми не несемо за них ніякої відповідальности. Категорично
відкидаємо велику брехню, зфабриковану майстрами КҐБ та
деякими колами жидівських екстремістів, які свідомо фабрикують
проти чесного українського народу наклепи, позбавлені будь-якої
правди.
Українці не менше інших в Другій світовій війні кривавилися на
різних фронтах, боролись з німцями в нерівних боях, змагались в
затяжній боротьбі підпілля, гинули тисячами голодовок) смертю у
таборах військовополонених, стікали потом і кров'ю на примусових