громада росла і кульмінаційними точками їх росту та динамічности
були ці події.
— Чи уважаєте, що забезпечення в УНСоюзі є далі громадсь
ким обов'язком, чи нова система поліс може зацікавити молодші
особи, які не мають громадського сантименту?
— Забезпечення і членство в УНСоюзі повинно бути громадсь
ким обов'язком усіх українців, які дорожать долею нашого народу,
як і будучністю нашого поселення. Але теперішні нові кляси та нові
грамоти забезпечення УНСоюзу настільки добрі, корисні для
членів і конкуренційні, що ними можуть поцікавитися молодші
покоління українців, які думають в першу чергу про добре
забезпечення.
Життєве забезпечення УНСоюзу є цим джерелом фінансів, які
при ощадній господарці УНСоюзу дають йому змогу розгорнути
широку діяльність не лише для добра своїх членів та українських
поселенців у Америці й у Канаді, але і для добра українців у
багатьох країнах світу та для допомоги нашим рідним братам в
Україні в їхніх змаганнях до волі і незалежности. Такі завдання
поставили УНСоюзові вже його засновники, які вважали ділянку
життєвого забезпечення матеріяльною базою для здійснення всіх
цих його завдань і плянів.
Щоб наше забезпечення притягало нових членів до УНСоюзу,
УНСоюз постійно дбає про те, щоб наше забезпеченеве підпри
ємство ішло з духом часу, тобто було модерним та конкуренцій-
ним у порівнянні з комерційними забезпеченевими установами. За
час моєї праці в УНСоюзі ми перевели цілий ряд реформ та
впровадили багато нових кляс у нашому життєвому забезпе
ченні. Такі реформи і нові забезпечення були уведені в роках 1950-му,
1954-му, 1958-му та в червні 1965 року. Останнього часу ми знову
перевели реформу та ввели нові кляси забезпечення у вересні 1987
року на основі нових таблиць смертности із 1980 року. Це наші
великі досягнення в ділянці життєвого забезпечення і цими новими
клясами та новими грамотами забезпечення
конкуруємо з
найбільшими комерційними забезпеченевими установами як
низькими вкладками, так — і то в ще більшій мірі — більшими і
кращими користями із членства та забезпечення в УНСоюзі.
Тут треба додати, що в останніх двох роках ми також зробили
великий поступ у модернізації нашого забезпеченевого підприєм
ства введенням найновіших комп'ютерів IBM у Головній Канце
лярії УНСоюзу.
— Чи бачите можливість розросту УНСоюзу в найближчому
часі?
— УНСоюз мас великі можливості росту в майбутньому, тому