Промовляє заступник
губернатора Пенсильвенгі
Р. Бродерик
тош побажав УНСоюзові-ювілятові
вирости до стотисячного членства;
заступниця гол. предсідника УНС
Марія Душник говорила про велику
ролю жіноцтва в УНС, стейтовий се
натор Фред Габс із Пенсильвенії по
в’язав „Меморіял Дей” із святом УН
Союзу.
Після виступів танцювальної групи
під керівництвом П. Осиненка, у скла
ді двадцяти осіб з молоді, в різнород-
ких строях, багато оплесків зібрав
молоденький бандурист Ігор Спачин-
ський.
Між точками ювілейної концерто-
вої програми виступали промовці.
Отець монс. Гриньох передав членс
тву УНСоюзу привіт від Владики Ми
трополита Амврозія Сенишина та
благословення на дальшу працю. Д-р
Антін Вахно з молодшої Генерації з
Канади підкреслив, що діти ймолодь
українського роду в Канаді і в ЗСА,
завдяки старанням українських свя-
щенослужителів та всесторонній пра
ці УНСоюзу, зберігають свою іден
тичність і вдячні Союзові-Ювілятові.
Знову виступав хор з Лігайвелі, змі
нивши одяг на козацьку ношу, поло-
няючи слухачів піснею Г. Китастого
на слова Шевченка „Грай, Кобзарю”,
жартівливою „Піснею про сусідку” та
ін. творами. Дистриктовий суддя Ба-
воляк привітав УНСоюз і його член
ство з діямантовим кквілеєм та поба
жав дальших успіхів на Столітній Ю-
вілей.
З довшою промовою, перериваною
багато разів гучними оплесками, вис
тупив заступник губернатора стейту
Пенсильвенія Реймонд Бродерик. Він
сказав: „Не грає ролі, чи ви ірляндці,
італійці, українці, чи з якогось іншо
го народу. Грає ролю, щоб ви були
горді своєю спадщиною. Така гор
дість за свою спадщину нікому не
заважає бути добрим американським
громадянином. Вона робить із нас
кращих громадян. Вона вчить нас,
що означає свобода. Ви горді з того,
що ви — українці. Ви рішені на те,
щоб Україна таки була одного дня
вільною. Вільнолюбний народ стейту
Пенсильвенія, що має 12 мільйонів
жителів, приєднується до вас у вашо
му рішенні звільнити Україну з-під
совєтського зверхництва”. Раймощі
Бродерик згадував п.ро 51-му річни
цю незалежної України, висловив за
хоплення працьовитими людьми, які
люблять свободу і мають перед собою
великі ідеї. Вкінці офіційний пред
ставник губернатора стейту Пенсиль
венія сказав, що „сьогодні багато жи
телів Пенсильвенії моляться спільне
з українцями за звільнення батьків
щини України”, висловив захоплення
незгасним духом українців і закінчи!
свою блискучу промову словами:
„Як сказав би отець Грушка, коли б
жив тепер — нехай Господь вас бла
гословить!” Тисячна публіка влашту
вала овацію цьому головному промов
цеві на святі в Лейквуд Парку.
У концертовій частині виступали
ще двоє дівчаток в народній ноші, як:
гарно виконали жартівливий танок
спільно з третім 6-ти чи 7-річним
„партнером” Б. Дацьковим, та попе
редня група з Гемстеду.
Подякувавши зібраним за участь >
святкуваннях, головний предсідни*
Союзу-Ювілята попрохав о. Андрія