Дівочий хор „Веснівка” приїхав з далекого Торонта, щоб
своїм виступом на фестивалі Дня УНСоюзу звеличати ус
танову, від якої почалась організація Американської та
Канадійської України
тапав польовий престіл. В супроводі
хору з Лігайвелі Службу Божу від
правили у сослуженні отців, о. прот.
Двораківський і отець Н. Коваль.
Опісля в тій же залі відбувся моле-
бзнь в католицькому обряді, його
відправили о. Ю. Дубицький, о. Сте-
бельський, о. д-р Гриньох.
Понад тисячу гостей зібрались у
великій іншій залі з естрадою, на
якій була розташована радіоапара-
гура: радіокоментатор із місцевої ра-
ціостації передавав того дня 7-годин-
ну програму „на живо”, як вона від
бувалась у цій залі. Сотні тисяч лю-
цей на великому просторі Пенсильве-
нійського стейту, аж ген до Блакит
них Гір, чули українську музику,
співи, промови англійською і укра
їнською мовами, розмови радіокомен
татора про УНСоюз із головними
урядовцями УНСоюзу.
За організацію свята подбали го
лова Комітету А. Словік та його за
ступник М. Гентош, як за святкуван
ня в суботу дбали В. Чернаґа і М.
Янковіч.
Зливою оплесків привітали зібра
ні появу на естраді Чоловічого Хору
Лігайвелі і 60-тиособового дівочого
іору „Веснівка” з Торонта, які спі
вали американський, канадійський і
український гимни, підтримувані ба
гатьма присутніми в залі. Меланія
Скрипник із спеціяльної вищої шко
ли у Вашингтоні — хоч позбавлена
слуху — прочитала проклямацію гу
бернатора про День Українського На
родного Союзу у стейті Пенсильвенія,
а український преклад прочитав
хлопчик Григорій Клесак, із 3-ої Ге
нерації. Складений із шістдесятьох
дівчат в українській ноші хор „Вес
нівка” з Торонта в Канаді, під дири
гуванням Квітки Зорич -Кондратсь-
кої, за фортепіяном Зеня Кушпета,
виконав низку українських пісень, а
також у другій частині — одну кана-
дійську пісню англійською мовою.
Хор існує три роки, складається пе
реважно із студенток Курсів Україно
знавства. Заля оплескувала молодих
вродливих хористок.
Понад 20 років існує відомий Укра
їнський Чоловічий Хор з Лігайвелі.
Виступ його 25 співаків, у стилевій
ноші, з добре вишколеними голосами
і прегарною дикцією, дарма, що це
люди з другого і навіть третього по
колінь, — з ентузіязмом вітала заля.
Хор може заслужено пишатись кіль
кома солістами та зразковою зіспіва-
ністю голосів.
Програму, що її спочатку вів Йосип
Лисогір, перебрав далі п. Оринкович,
а потім вели її обоє почерзі, то ан
глійською, то українською мовами.
Між різними промовцями, голова
Окружного Комітету УНСоюзу в ра
йоні твердого вугілля Михайло Ген-