нізаторами турнірів — Карпатським
Лещетарським Клюбом (КЛК) на чо
лі з незаступимим провідником інж.
Богданом Раком та його не менш здіб
ними асистентами — інж. Ярославом
Рублем, інж. Романом Ракочим, інж.
Володимиром Кізимою, інж. Петром
Грицаєм, інж. Мирославом та Юрієм
Ломаґами та іншими ентузіястами
спорту.
Із п'ятьма добре вдержаними
тенісовими кортами та басейном
олімпійських розмірів, Союзівка яв
ляється логічним центром для пере
ведення цих успішних щорічних спор-
тових імпрез. Крім цього, директори
Союзівки, пп. Володимир Квас та Да
нило Слободян, є завжди на висоті
завдань, коли йдеться про приміщен
ня для змагунів, відповідний харч та
технічну підготову кортів і басейну.
УНСоюз, щоденник „Свобода", анг
ломовний „Український Тижневик",
Союзівка та поодинокі союзові діячі
уфундовують прегарні трофеї кожно
го року для чемпіонів в різних
конкуренціях. Вже два рази прихо
пилось УНСоюзові уфундовувати но
ві чаші в конкуренціях чоловіків,
сеньйорів, жінок та юначок після то
го, як інж. Лев Воробкевич з Дітрой-
ту, д-р Володимир Гук з Нюарку, Лю-
ся Друневич з Торонта, Андрея Кей-
біда з Мейплвуду та Звенислава Ле-
нець з Кергонксону здобули чаші три
рази підряд. Та в УНСоюзі чаш по-
достатком, коли б тільки використа
ли чемпіони. А вони виростають кож
ного року, приготовляючись старанно
до крайових першостей на Союзівці,
— бо нема для них кращого осягу за
український чемпіонат Америки і Ка
нади. Цього свідомі і сотні глядачів,
що рік-у-рік стежать за тенісовими
турнірами і плавацькими осягами на
Союзівці, заповнюючи зелені трибу
ни довкруги кортів під час крайових
першостей.
А скільки знайомств, приємних спо
гадів, зустрічей і повних емоції пере
живань, шо з'єднують, скріплюють і
будують наш спільний український
дух! А дух — це наша сила. Бо спорт
— це не тільки змаг за кращість, ви
щість, першість. Це — розвага, зав
зяття і дружба. Скільки молодих лю-
Відбиванкова дружина „Ведмедики" пластунок-юначок
з Торонта, після крайових чемпіонатів на Союзівці.
23$