Футбольна збірна українців Америки і Канади, яка розіграла міжнародні зма
гання проти шкотської дружини Данді (1:4), Ю травня 1967 року на стадіоні
Кеннєді в Гаррісон, Н. Дж.
деи, що в запалі змагу на тенісових
чи відбиванкових кортах заприязни
лись у піднесенні перемоги чи в роз
чаруванні поразки — заприязнились,
щоб стати друзями на ціле життя.
Тут же часто зустрічаються в завзя
тім змагу дві генерації — батьки і ді
ти — міряючи свій талант у спорті
та скріплюючи свої відносини в това
риській, родинній дружбі. Так і має
бути, бо спорт це не кінець в собі, а
засіб для кращого товариського, сус
пільного співжиття.
В плеканні цих чеснот УНСоюз не
знає перешкод. На це наша передова
установа не щадить ні гроша, ні часу,
ні уваги, ні праці. І хоч часто-густо
перевантажені органи УНСоюзу, що
денник „Свобода" та „Український
Тижневик", репортажами та звідом-
леннями з громадського життя —
спорт знаходить місце на їхніх сто
рінках з належним відміченням ді-
яльности так поодиноких товариств,
як і атлетів-спортовців, що здобува
ють осяги та приносять славу укра
їнському спортові в діяспорі. Під умі
лою редакцією спортового ентузіяста
Володимира Сохана, заступника го
ловного предсідника УНСоюзу, та
спортових співпрацівників „Свободи"
і „Українського Тижневика" — ці ор
гани УНСоюзу відмічують, ініціюють
та піддержують кожний почин нашої
активної та ростучої спортової грома
ди.
У 1967 році — вперше в історії на
шого поселення на північно-амери
канському континенті — УНСоюз, за
згодою УСЦАК-у та пов'язаних з нею
делеґатур і спортових товариств, зор
ганізував перші міжнародні футболь
ні змагання поміж збірною українців
та передовим шотляндським клюбом
Данді. Поразка українських футболі-
стів-аматорів (1:4) проти одного з
чільних клюбів Европи на стадіоні
Кеннєді в містечку Гаррісон, Н. Дж.
ніяк не притемнила цих справжніх
міжнародних змагань, що своїм рів
нем та інтернаціональною атмосфе
рою (включно з 4,000 глядачів) при
чинились до прославлення україн
ського імени в широких спортових
кругах. І знову ж, УНСоюз, розумі
ючи дух часу та потреби української