гий рік УНСоюз уфундовує трофеї
для чемпіонів цих розгривок в ді
лянках кошівки, круглів та ґольфу.
Серед великого числа учасників цих
змагань, що вже три рази відбували
ся на Союзівці, знаходимо активних
союзовців, які своїм прикладом та ак
тивністю притягають молодь до по
одиноких відділів УНСоюзу.
Існуючий при головному уряді УН
Союзу спортовий комітет на чолі з
головним контролером Іваном Іван-
чуком з Чикаго ініціює та має нагляд
над крайовими кругольними турніра
ми, які відбуваються кожного року в
одному з більших осередків союзо-
вої активности. Починаючи з 1966 ро
ку, три таких турніри відбулись в
Аліквіппі, Па., в Рочестері, Н.Й., і в
Дітройті, Міш., притягаючи дружини
з багатьох міст Америки, де існують
місцеві кругольні ліґи з участю дру
жин відділів УНСоюзу. Змагання в
кругольних турнірах відбуваються в
чоловічій та жіночій конкуренціях за
індивідуальну та дружинову першість
та за грошові нагороди і трофеї,
уфундовані УНСоюзом.
Тісна співпраця УНСоюзу із спор-
товими клюбами привела до засну
вання окремих відділів УНСоюзу при
спортових клюбах як УАСТ „Леви"
Чикаго, УСК „Львів" у Клівленді,
УСК в Ню Норку та УСТ „Чорномор
ська Січ" в Нюарку. Ці відділи-клю-
би є сьогодні поєднанням союзової
та спортової активности, що одна од
ну доповнює на місцевому та крайо
вому рівнях.
Справжньою Меккою українського
спортового активу стала відпочинко-
ва оселя УНСоюзу — Союзівка. По
чинаючи
з
1952 року, Союзівка при
тягає щораз більше число активних
спортовців на щорічні крайові пер
шості у плаванні, тенісі та відбиван-
ці. Дванадцять крайових плавацьких
нершостей та тринадцять крайових
тенісових турнірів, відбутих до 1968
року на Союзівці, вказують на зро
стаюче число учасників в усіх кон
куренціях, особливо юнаків та юна
чок, які збираються на оселі УНСою
зу кожного року під час триденного
„довгого" вікенду з нагоди свята Дня
Праці. Число активних змагунів, що
стають на старт до цих крайових чем
піонатів в тенісі та плаванні, росте
кожного року, як і підноситься рівень
гри в білому спорті та осяги в пла
вацьких конкуренціях. Понад 200
спортовців — молодих, молодших і
наймолодших — це справді гарна па
норама для крайових першостей, до
успіху яких у великій мірі причиня
ється УНСоюз передусім першоякіс-
ним улаштуванням, а далі бездоган
ною співпрацею з УСЦАК-ом та орга-
Зтагуни-плаваки УССКА з Філадельфії, переможці в дру-
жиновому точкуванні плавацьких змагань за першість
УСЦАК на Союзівці.