Інж. Богдан Рак, керівник краєвих тенісових змагань за
першість УСЦАК, промовляє до учасників змагань на
кортах Союзівки.
роди спортів, які знайшли широке
зацікавлення серед нашої, вже тут на
родженої молоді.
Великий розвиток видів спорту в
поодиноких громадах нашого посе
лення знайшов своє віддзеркалення в
призначенні Григорія Германа, за
ступника головного предсідника УН-
Союзу, на спортового директора, під
час 19-ої Конвенції УНСоюзу в 1937
році у Вашингтоні. Ця Конвенція рі
шила посилити і скоординувати спор-
тову акцію серед молоді УНСоюзу,
що вдалось перевести з повним успі
хом вже в найближчих роках, завдя
ки рівнож особистій ініціятиві та за
цікавленні Г. Германа в спорті. Під
його проводом гуртки молоді УНСо
юзу створили бейзболову, кошівкову
та кругольну ліги УНСоюзу. Вже в
1940 році ці ліґи нараховували: 28
дружин і 430 змагунів (бейзбол), 21
дружину кошівкарів (211 змагунів),
33 кругольні дружини із 236 змагу-
нами. За допомогою та при активній
участі молоді УНСоюзу, тоді вже ак
тивна Ліґа Української Молоді Пів
нічної Америки зорганізувала в 1935
і 1936 pp. всеукраїнські олімпіяди з
участю і канадійсько-української мо
лоді, що становили всенаціональні
здвиги молодих спортовців обидвох
країн нашого поселення в Новому
Світі.
З приїздом нової іміграції УНСоюз
знову піддержав морально і матері-
яльно новостворені українські спорто
ві клюби та товариства, що розвинули
широку активність у тих видах спор
ту, які були популярні в Україні та
інших країнах Европи. Це передусім
футбол, відбиванка та настільний те
ніс, як також легкоатлетика, плаван
ня, шахи, а з часом і теніс. Ці роди
спортів доповнили широку активність
вже тут народженої молоді, запевня
ючи всесторонній розвиток та затіс-
нення співпраці поміж поодинокими
молодечими організаціями.
Ідучи з духом часу та доцінюючи
це природне зацікавлення серед на
шої молоді, УНСоюз пішов назу
стріч Українській Спортовій Центра
лі Америки і Канади та її делеґату-
рам, допомагаючи в улаштуванні кра
пових чемпіонатів з участю соток мо
лодих атлетів. Спортові змагання Лі
ґи Української Молоді Північної Аме
рики, з рядів якої вийшло велике чи
сло союзових провідників та діячів,
втішаються великою популярністю
серед тут народженої молоді. Щодру-