Плянети: 1. Меркурій, 2. Вєнера, 3. Земля, 4- Марс, 5. Юпітер
6. Сатурн,
7.
Уран, 8. Нептун, 9. Плютон.
А потім почнеться між Місяцем і
Землею стала комунікація.
Колонізація Місяця.
Чи зможуть на Місяці жити люди?
Здається, що так! Місяць повинен
мати такі самі мінерали, що й Земля.
А з них можна буде добувати не
тільки воду й кисень, але й матерія-
ли, потрібні для будови плястичних
шатер, одягу, плекання рослин тощо.
Американський учений Г. Ц. Урей
каже, що деякі сполуки магнію з
кремнеземом мають у собі 13 відсот
ків скристалізованої води. Це зна
чить, що із 1.000 тонн такої сполу
ки можна добути 130 тонн води. Ро
зуміється, щоб цю воду добути, тре
ба цей мінерал змолоти на порошок,
а потім нагріти його до 1000 степенів
Фаренгайта. Для цього процесу лю
ди на Місяці потребуватимуть бага
то енергії. І цю енергію дасть їм Сон
це. Американські інженери працю
ють над машиною ,яка перетворюва
тиме соняшне проміння на електрич
ну енергію. Ця машина покищо про
дукує дуже малу кількість електри
ки. Та є надія, що її удасться уліп-
шити. І цей винахід допоможе оберну
ти мертвий Місяць на квітучу оселю.
Вода не тільки дасть кисень для ди
хання, але й водень, що послужить
за погінний матеріял.
Люди на Місяці потребуватимуть
і харчів.
На жаль, не кожна рослина може
рости на Місяці, Але напевно рости
муть там водорості, що їх називаємо
альґа. Альґа це дуже поживна росли
на. Живе вона в ріках і морях. На
півночі й на півдні. Це головна пожи
ва риб, раків і слимаків. Навіть і ки
ти живляться нею. Альґа розмножу
ється через поділ. Правдоподібно, лю
ди будуть плекати ці водорості у
ставках під дахом із плястичної ма
си. У цих ставках можна буде пле
кати також устриці і риби. Маючи до
сить водоростей, люди розведуть і до
машніх тварин.
Розуміється, життя на Місяці має
бути дуже ощадне.
На Місяці, як уже згадано, немає
повітря, і тому люди будуть там жи
ти й працювати в копулястих шат
рах, вкритих алюмінієм. Такі шатра
не будуть пропускати повітря іззовні
і хоронитимуть людей від гарячого
соняшного проміння. Виходячи із
шатра, люди будуть накладати на го
лову т. зв. скафандри з киснем.
Хто полетить на Місяць?
Люди молоді, інтеліґентні й відваж
ні, їхнім завданням буде приготови
ти базу для дальших польотів у кос
мос — вперед до плянет соняшної си
стеми, а там і до далеких зір, що ма
ють свої плянети, на яких, може, жи
вуть розумні істоти.
ДО ПЛЯНЕТ
II
Опанувавши Місяць, людина не від
почиватиме бездільно, її манити-