Сидять від ліва: д-р Лев Ганкевич, д-р Михайло Волошин, д-р Кость Левицький,
д-р Маріян Глушкевич, д-р Володимир Старосольський. Стоять від ліва: д-р Євген
Щуровський, д-р Осип Назарук, д-р Євген Давидяк, д-р Кость Паньківський, д-р
Олександер Марітчак, д-р Олександер Надраґа і д-р Альфред Говикович.
адвокатів. Канцелярія професора Ле-
щія, була викладовою залею, де вчив
він кандидатів на адвокатів і — не
рідко —• писав їм наукові праці до
іспитів. До суду не показувався. Ці
лі покоління адвокатів завдячували
йому свою професійну кар'єру. Був
ідеальним типом професора на прав
ничому факультеті.
Премилим був д-р Михайло Воло
шин. Музика і співак, мав прегарний
тенор, любив хоровий спів і був дов
голітнім дириґентом львівського ,,Бо-
яна". Але правничі студії, а потім ад
вокатська канцелярія не дозволили
йому здобути музичної освіти. На то
вариських зустрічах був їх душею, як
людина бездоганних
товариських
форм, весела, джентлмен, хоч дуже
вразливий і амбітний. Короткий час
був правним дорадником Українсько
го Центрального Комітету в Кракові,
але дуже негарно повелися з ним то
дішні лідери УЦК, поклавши йому на
стіл картку з одним реченням-подя-
кою за дальшу працю. Вдова по д-ро-
ві Волошинові живе тепер в Ню Нор
ку і все ще виявляє заінтересування
різними мистецькими імпрезами.
У Виділі Союзу Українських Адво
катів виконував надзвичайно доклад
но й совісно свої обов'язки д-р Євген
Давидяк, добрий знавець карної про
цедури. Живе по нинішній день
у Львові, як професор — чи колиш
ній професор — Університету. Пра
цював у Виділі й д-р Осип Назарук,
але це була незрівноважена, хоч і ду
же талановита та цікава людина. Як
д-р Степан Баран чи д-р Лонгин Це-
гельеький, був радше журналістом,
як адвокатом. Був автором різних
публікацій і історичного роману. Але
завдяки своєму суспільно-політично
му темпераментові і незрівноваженій
вдачі переходив в житті пречислен-
ні політичні еволюції. Редаґував ор
ган анархістів, потім став радикалом,
був автором маніфесту Директорії
УНР про повстання проти Гетьмана
в 1918 p., потім вів гостру пресову
кампанію проти Директорії, в Аме
риці й Канаді став гетьманцем, а вер
нувшись до краю став редактором
„Зорі", органу станиславівеького вла
дики Хомишина та ідеологом його
католицької партії.. Помер в домі сво
го приятеля за обідом у Кракові. Вдо
ва з сином живуть тепер в Америці.
Дуже талановитими постатями бу
ли люди цілком різних політичних
світоглядів і інших духових струк-