Після вечері п. Мардікіян, оповіда
ючи най нам свої історії та слуха
ючи наших, супроводив вас на т. зв.
Телеграф Гіл, Телеграфну гору, одне
з найвищих місць у Сан Франсіско, з
якого колись давали світляні сигна
ли для кораблів, що підпливали до
„Золотих Воріт".
Виконуємо нашу місію
Багато дечого інтересного можна
побачити і сказати про Сан Франсіс
ко, але не на краєзнавчу прогулян
ку і не на оглядини міста ми приї
хали. Тому вже наступного дня вран
ці, в середу 15-го серпня, ми пішли
до недалечкого готелю Шератон Па
лає, в якому мали свої приміщення
делегації поодиноких стейтів, в тому
числі й нюйоркського, і де були всі
інформаційні конвенційні бюра.
О год. 10-ій ранку почались збори
конвенційного Резолюційного Комі
тету, що приготовляв для конвенцій
політичну плятформу і вів у цій
справі переелухання. Вже раніше бу
ло відомо, що Крайовий Комітет Рес
публіканської партії призначив на
голову Резолюційного Комітету сена
тора Прескота Буша з Конектикат, —
але вибір повинен бути переведений
формально, і цим започатковано збо
ри Комітету, до якого входило понад
100 осіб. Опісля вибрано голів пооди
ноких підкомітетів. Нас найбільше
цікавили підкомітети: закордонних
справ, на голову якого обрано Трас-
тона Б. Мортона з Кентокі; громадян
ських прав та іміграції (голова сен.
Еверет М. Дирксен з Іллиной); націо
нальної оборони (голова сен. Джеймс
Г. Дафф з Пенсилвенії) та праці і
добробуту, на голову якого обрано
сен. Ірвінґа Айвса з Ню Йорку.
На довгих столах у вестибюлі ле
жала „інформаційна література", себ
то численні інформації про поодино
кі комісії, підкомісії, спосіб, час і по
рядок переслухань тощо. Ми були ду
же приємно заскочені, коли на спис
ку свідків, що мали виступати перед
підкомісією закордонних справ, по
бачили на другому місці в порядку
свідчень назву: Український Конгре
совий Комітет Америки; Михайло
Пізнак, голова Українського Відділу
Українська делегація під час зустрічі із сен. Смитом з
комісії для справ закордонної політики. — Зліва до права:
Елізабет Веррі, секретарка сен. Смита, сенатор Александер
Смит (Ню Джерзі) і п. Дмитро Галичий, президент УКК. Сто
ять: адв. Михайло Пізнак, директор департаменту національ
ностей при Республіканському Крайовому Комітеті А. Б. Гер-
ман, п. Іван Дужанський та голова УКК
проф. Лев Добрянський