Президія і частина членів резолюційної комісії Республіканської Крайової
Конвенції, що відбувалася в Сан Франсіско
ло сонце. Отже, ми таки його наздо
гнали, летячи із швидкістю 265 миль
на годину. З Ню Йорку до Сан Фран
сіско — повних 2,680
повітряних
миль.
З летовища в Сан Франсіско до мі
ста 15 миль. Таксівка завезла нас до
готелю „Соттер", де ми мали замов
лені кімнати. Там на нас уже чекали
секретар місцевого Відділу УККоміте-
ту п. Дуппгаський і секретарка 486-
го Відділу УНСоюзу пані Блищак з
чоловіком. Ще поки ми веліли „роз-
таборитись", до нас зателефонував
голова Української Громади в Лос
Анджелесі, інж. Володимир Сіяк, за
прошуючи взяти участь у відзначу-
ванні його громадою 100-річчя з дня
народин Івана Франка. Свято мало
відбутись в найближчу неділю.
Приклад американських можливостей
Америка відома своїми незрівнянн
ий можливостями для всіх. Один з
таких прикладів ми побачили вже в
перших годинах ваших відвідин у
Сан Франсіско. Примістившись в кім
натах та поговоривши із своїми людь
ми, ми пішли на вечерю до рестора
ну Омара Каяма (Omar Khayyam).
Очевидно, що немає в цьому нічого
надзвичайного, нового, що хтось іде
на вечерю, але надзвичайна і справ
жня американська історія теперішньо
го власника цього ресторану, Джор-
джа Мардікіяна. В цьому ресторані,
одному з найкращих і найбільших у
місті, був Джордж Мардікіян 19 років
в ролі помивача посуду. На яку ж
іншу роботу міг рефлектувати тоді
(прибулий з Близького Сходу іміґрант,
відбувши свою карантану на Острові
Сліз в нюйоркському порті? Сьогодні,
через 19 років, Джордж Мардікіян є
не тільки власником цього ресторану,
не тільки одним з місцевих багатіїв,
але й відомим автором. Пройшовши
головокружний шлях від Елліс Ай-
ленд і миття посуду в ресторані до
власника того ж ресторану і одного з
найуспішніших підприємців, він на
писав книжку „Сонґ оф Амеріка" —
„Пісня Америки," що здобула собі
найбільші признання критиків і ста
ла майже живим документом-описом
американських можливостей. Не ди
во, що цей живий приклад американ
ських можливостей, Джордж Марді
кіян, послужив за тему для опису в
одному з цьогорічних чисел мільйоно-
вотнражевого „Рідерс Дайджесту".