Бойчук (Ньюйоркський коледж), Зенон Кравець (Ньюйоркський універси
тет), Ярослав Вижницький (Національна академія мистецтва), Богдан ПЄБ-
ний (Національна академія мистецтва), Володимир Петришин (Колюмбій-
ський університет), Наталка Стець (Гантер-коледж), Уляна Явна.
Часто присилали свої дописи до „Студентського Слова" студенти Б.
Бойчук, Н. Вовк, 3. Винницький, І. Головінський, Л. Гузар, М. Добер-
чак, Я. Кульчицька, М. Костко, Я. Ковальська, А. Коцик, І. Норка, М.
Почтар, Б. Плюйко, В. Паливко, М. Скаськів, О. Стомецький, Б. Тит
ла, Ю. Тарнавський, Б. Федаш, О. Федишин, М. Реґуш. Час від часу
поміщували в „Студентському Слові" свої вірші згодом відомі поети
Богдан Бойчук і Юрій Тарнавський.
Листопадове число „Студентського Слова" з 1954 року вмістило
вірш Юрія Тарнавського, присвяченого героям Листопада. Ось декіль
ка рядків з нього:
Листки падають на землю,
як тіла героїв:
тихо і густо,
і дні відходять в темряву ночі
в сірих шинелях, як стежі.
Тоді я знаю
-
є листопад".
„Студентське Слово" інформувало читачів про корисну діяльність
українських студентів в американському середовищі. Наприклад, в
Гантер-коледж і одна із українських студенток мистецтва вибрала як
тему „Українське бароко". її добре обґрунтована аргументація зміни
ла думку професора, який раніше вважав, що бароко - це продукт
росіян. В Колюмбійському університеті літературна розвідка нашого
студента на тему „Шевченко і Байрон" здобула признання і від того
часу професор-американець, говорячи про світову літературу, нази
вав Шевченка одним із чільних її представників.
Цікаву інформацію про діяльність СУСТА подала в числі „Сту
дентського Слова" за квітень 1954 року Елеонора Кульчицька, прези
дент СУСТА. Там вона пише: „... Однією із найбільш багатих успіха
ми акцій СУСТА, як молодої організації, була видана нею Деклярація
з приводу 36-их роковин героїчного чину 300 українських студентів
під Крутами, що її розіслано на адреси 3,000 американських універси-
тетів і високих шкіл, бібліотек, як також офіційних чинників
Конгресу, ООН, ЮНЕСКО та інших. Задовільний відгук на цю акцію
потверджується адресатами, які просять дальших інформацій з різ
них періодів української історії...". Елеонора Кульчицька закінчує
свою статтю словами: „З глибокою вірою, що Союз Українських Сту
дентських Товариств Америки зросте і здобуде признання всіх тих,
які вірять, що „молодь - квіт нації", споглядаємо в майбутність".
Володимир Стойко редагував „Студентське Слово" до 1957 року. Того
року став редактором Михайло Яримович, а членами редакційної колегії
- Євгенія Васильківська і Борис Карасевич.