втрати грошей у хворих з катаром. А все це в наслідок частих
мутаційних змін вірусів катару, що й не дає створити відповідну
вакцину для охорони людей від цієї інфекції. З явищами мутації
віруса зустрічаємось теж у хворобі АІДС, а це дуже ускладнює
дослідження віруса та створення відповідної щепленки, яка може
остаточно розв'язала б оцю загрозливу для людства проблему. Як
твердять вчені, мутація вірусів АІДС є два рази частіша, ніж мутація
вірусів флю. Треба ще додати, що й створена щепленка буде
виявляти деякі свої браки в охороні перед хворобою, тому що у
відпорності деякі пацієнти мають ще Генетичні аномалі ї, які
негативно впливають на творення оборонних сил відпорности.
При цій проблемі треба теж нагадати Чорнобильську катастро
фу в Україні та багато жертв радіяції, людей, що перебували у зоні
радіяційного впливу. Як відомо, радіяція особливо шкідливо діє на
костний мозок, де витворюється кров та інші елементи крови, а
зокрема діє на дуже активні речовини відпорности до хворіб, а це на
тільця-Т і тільця-Б. Тому такі люди мало відпорні до всяких
інфекцій, і протягом свого життя стають жертвами не раз навіть
не дуже небезпечних захворювань.
Відпорність та оборонні її сили грають ролю не лише у
всякого роду інфекціях. Вона має теж вплив на алергічні процеси,
зокрема на астму. Тут знову маємо до діла з ненормальною
реакцією людського тіла до деяких речовин, чи то їжі, чи речовин
довкілля, в якому людина живе або працює. А вже просто
катастрофою оборонної системи людини треба назвати деякі
хворобові процеси так званої автоімунології, в яких людське тіло
само собі створює хворобовий процес. У тих процесах чомусь різні
імунологічні чинники в крові самі себе не пізнають, себто одні
оборонні чинники тієї самої людини не пізнають других за своїх
приятелів, і на цім тлі постають так звані автоімунні хвороби такі,
як невромускулярна міястенія, розсіяна (многократна) склероза,
еритематозний вовчак (туберкульозне захворювання шкіри), а
навіть цукриця особливого типу. У авто-хворобових процесах
імунології вживають лікарі деякі нетипові ліки, такі як цикльоспо-
рина, з вислідом деякої поправи пацієнта.
Для деякої поправи й регенерації нашої оборонної системи в
станах її занепаду, у виняткових випадках, вживається перещеплен
ня костного здорового мозку або даються ліки, такі як інтерферони
різного роду (є їх багато), щоб приспішити дозрівання червоних і
білих тілець крови в костному мозку. Ці речовини у відносно
обмеженій кількості витворюють так звані фабрики ґенів,
змайстровані біо-технічним маневруванням ґенів для згаданої
продукції. Продукти ці сьогодні незвичайно коштовні, хоч
вживають їх з деяким ефектом у лікуванні левкемії, хворобах