мешканців міста і втікачів. Ми ж вибрали інший шлях — і
врятувались, дякуючи св. Андреєві за заступництво.
) В Буенос-
Айресі мало що бракувало, щоб загинути від високого електрич
ного стуму; і знову образ Митрополита мигнув у моїй уяві, ґ) Бла
женної пам'яті о. Гриник з Перемишля дав мені пакет світлин усіх
лемківських та засянських церков, каплиць і місць, де вони стояли
перед знищенням, разом з їх історією. Він просив мене перевезти це
до Блаженнішого Патріярха Йосифа. Прикордонники перевірили
має авто, мали в руках цей пакет, а я молився до св. Андрея за
щасливий переїзд границі. Тоді я міг бути арештований, а пакет
сконфіскований. Вже в ЗСА я переслав до Риму цю передачу, де ма
ли її використати у виданні УКУ, Українського Католицького
Університету, спеціяльної книги про українські церкви на Засянні. д)
Перед і після скомлікованої операції мого серця у 1983 році я і ціла
моя родина молилися до нашого Святця Андрея та ісповідника
ігумена Климентія за успішне переведення операції. Вони обидва
після операції мені приснилися, є) В першу річницю смерти
патріярха Иосифа у 1985 році я рішив після торжеств в Римі відбути
прощу до Люрду та Фатіми. Вже з Люрду до Фатіми мав я сісти на
потяг, але спізнився. І це якраз мене врятувало, бо вже на території
Поргугалії цей поїзд у катастрофі загорівся і понад 70 людей
загинуло, а багато було рананих.Я приписую це чудо св. Андреєві,
бо я правив святі Служби Божі за Митрополита Андрея, за ігумена
Климентія, брата його і за Патріярха Йосифа при престолі св.
Йосафата в Римі, в базиліці в Люрді, а відтак у базиліці у Фатімі. Я
вірю в те, що Митрополит Андрей має мене та мою родину в своїй
святій опіці, і тому то я назвав цей спомин .„Мій Святий
Працедавець".
26) „Мистецтво Української Церкви".
Анатоль Юриняк
ВЕЛИКОМУ
КОБЗАРЕВІ
(уривок)
Обравши важку путь поета-борця,
Любов'ю і гнівом налити серця
Здолав Ти пророчо. Ганьбу сотень літ
Могутньо спинив Кобзаря заповіт:
Борітеся
поборете/
Вам Бог помагає.