ня духовної творчости, яка послужить нам усім — вам на Батьківщині і нам
по всьому вільному світі розсіяним. У першу ж чергу ми йдалі намагатиме
мось допомогти вам не лише словом, але йділом, інформуючи світ про ваше
тяжке положення і страждання. Намагатимемось зрушити сумління людства
і збільшити його змагання за свободу людини у всьому світі.
Щоб краще виконати це завдання, ми посилимо заходи для власного са
мовдосконалення і повного об’єднання наших сил та можливостей, щоб реалі
зувати те, чого не можете виконати ви: помноження кваліфікованих бого
словських кадрів, видання богословської і релігійної літератури, поглиблення
богословських студій та репрезентацію нашої Церкви йнароду в лоні екуме
нічного руху. Ми йнадалі намагатимемось бути голосом вашої душі, як довго
замкнені ваші уста.
Усе, до чого кличемо вас, ми стараємося здійснювати поза Батьківщиною
постійно зростаючою серед нас любов’ю у Христі йдля Христа до наших бра
тів по крові і плоті — українських католиків, євангеликів та всіх віруючих
у Єдиного Творця і Вседержителя.
Підносимо наші благання до Всевишнього, щоб кріпив вас Своєю Десни
цею на вашому страдницькому шляху йвіримо у дальшу вашу незламність,
як і в те, що недалекий вже той час, коли єдиним серцем і єдиними устами
віддамо славу і поклін Господу в мурах вільної Української Автокефальної
Православної Церкви у вільній українській державі.
Нехай же благодать Господа нашого Ісуса Христа і любов Бога і Отця,
і спільність Святого Духа перебувають з усіма нами!
Видано Р. Б, 1969, місяця вересня} Ц дня.