Українські паломники з Юґославгі
міч” її голова п. Володимир Мазур
— щоб згадати тільки декого, бо бу
ли заступлені чи не всі крайові та
численні місцеві установи і організа
ції. Зорганізованих в Товариствах за
патріярхальний устрій УКЦеркви ми
рян, у Комітетах Оборони Традицій,
Християнському Русі та інших орга
нізаціях з тими самими цілями реп
резентували із ЗСА : Юрій Городи-
ловський, Василь Маркусь, о. Михай
ло Горошко, Володимир Пушкар, Зи
новій Ґіль, Ярослав Мандик, Миро
слав Мичковський, Володимир Воз-
няк, Ярослав Крив’як, Михайло Ло-
газа, Василь Пасічняк, Богдан Ясин-
ський, Роман Осінчук, Степан Про-
цик, Богдан Попель, Юрій Теодоро-
вич та Антін Вітковський; з Канади:
Петро Біланюк, Микола Кушпета та
Василь Софронів-Левицький; з Ні
меччини: Маркіян Заяць і Михайло
Добрянський; зі Швеції: Михайло
Бойко; з Голляндії — о. Дзвоник; з
Бельгії — п. Клос, Петро Зелений і
Володимир Попович; з Венесуелі —
Всеволод Закревський; з Еспанії —
Теодор Барабаш; з Франції — Осип
Мельникович та з Австралії — Сте
пан Мицак. Проф. д-р Володимир
Янів репрезентував очолюваний ним
Український Християнський Рух.
ПАЛОМНИКИ З ТАМТОГО БОКУ
Про Україну на грані двох світів
свідчила йучасть паломників не тіль
ки із Заходу, але йз ,,тамтого боку”,
зі Сходу, з Чехо-Словаччини і Юго
славії. З Чехо-Словаччини приїхав
хор під дириґентурою Степана Шут-
ка, але не довго задержався в Римі і
не брав передбаченої участи в торже
ствах посвячення храму св. Софії, бо
вже в суботу, 27-го вересня вполудне
його телеграмою з Праги відкликано
і він негайно відлетів літаком назад
до Праги. Раніше хор, що нарахову
вав 37 осіб, співав під час Святої Лі
тургії, яку в одній з римських церков,
ще перед посвяченням храму св. Со
фії, відправив їх Владика, пряшівсь-
ський екзарх Преосв. Василь Гопко,
якого до Пряшева не впускають. Фор
мально за причину відклику хору з
Праги подано великі кошти його
удержання, в що, очевидно, ніхто не
вірив, бо коли б ці кошти справді бу
ли причиною, то дві тисячі паломни
ків із ЗСА і Канади напевно були б
склали більше ніж потрібну суму.
Без перешкоди і будь-яких обме
жень перебули кілька днів понад 70
паломників з Югославії під проводом
своїх Владик ВПреосв. Гавриїла Бу-
катка та Преосв. Йоахима Сеґеді і