дозволяло на збільшення фінансової
допомоги для окремих членів і поста
чало дуже потрібні фонди для вихов
ної, культурної,
релігійної, патріо
тичної і добродійної діяльности. Під
вищувалися регулярно суми життє
вих забезпечень і границі дозволено
го забезпеченевого віку. З 1915 року
члени чоловіки віком від 18 до 50 ро
ків могли забезпечуватися до макси
мальної суми 2,000 дол. і жінки до
40 років, до суми 1,000 дол. В 1917
році границю забезпеченевого віку
для чоловіків і жінок підвищено до
55, зглядно до 50 років. Забезпечене-
ві грамоти від усіх випадків під час
першої світової війни були виплачу
вані .повністю, не зважаючи на уря
дові клявзулі, які виключали цього
роду втрати. В 1925 році уведено три
нові кляси забезпечення: вивінуваль-
не на 20 років, виплачуване готівкою
за життя члена, 20-річне з виплатою
на випадок смерти і з вкладками до
70 року життя, виплачуване по смер
ті, додаючи їх до цілої системи забез
печення. Переорганізовано Молоде
чий Департамент й обговорено нові
пропозиції для створення сирітського
захисту.
Рямці і напрямні діяльности Сою
зу, встановлені й устійнені рутиною
наприкінці 1920-их років, зазнали
сильного потрясення і змін внаслі
док важких фінансових криз, що по
чалися 1929 року і тривали багато
років. Здатність організації служити
успішно і кожного часу найкращим
інтересам своїх членів була поставле
на під загрозу у висліді економічної
депресії, яка охопила всю Америку
й Канаду і протягом чотирьох років
зруйнувала багато із найвидатніших
фінансових і комерційних установ у
цій країні. Зменшена внаслідок де
пресійних втрат вартість Союзових
капіталовкладень була порівняльно
легкою і ніколи не загрожувала пла
тоспроможності організації. Усі зо
бов'язання були виконувані негайно
і повністю. В 1932 році створено до
датково спеціяльний фонд у висоті
25.000 дол. для допомоги безробітним
the whole life class. The Juvenile De
partment was reorganized and propo
sals were discussed for the establish
ment of an orphanage.
The activities of the UNA which
were settling down into a fixed routine
in the latter 1920's were rudely shocked
by a severe financial crisis that started
in 1929 and lasted for several years.
The ability of the organization to effec
tively serve the best interests of its
members at all times was challenged
by the economic depression that en
gulfed all of America and Canada and
over a four-year period wrecked many
of the most prominent financial and
commercial institutions in our country.
The value of Soyuz's investments was
depressed, but the losses suffered were
comparatively light and never threat
ened the solvency of the organization.
All obligations were met promptly and
in full. In addition a special fund of
$25,000 was set up in 1932 to aid un
employed members. The Association
came through the critical financial and
management test with flying colors.
The resulting increased confidence in
the organization, without doubt, was
an important factor in its continued
growth.
As the concept and function of life
insurance underwent change, Soyuz re
acted accordingly. In 1933 new plans
and dues tables were adopted to incor
porate in the membership certificates
modern features such as cash surren
der values, loan privileges, paid-up and
extended insurance. Organizing proce
dures and techniques were improved.
Branch officers were paid awards for
the first time for new members as
an incentive to increase the member
ship. An English supplement to the
daily Svoboda, The Ukrainian Weekly,
was launched to attract the youth that
were not well versed in the Ukrain
ian language. The practice of paying
cash dividends was started in 1935. A