Допомоговий Комітет української
католицької громади в Ембриджі, Па.
(парох о. О. Крохмальний) — 1,000.00
дол.
Допомоговий Комітет в Ню Гейве-
ні, Коннектикат (під проводом М. Ки-
сіля) — 803.03 дол.
православної парафії в Бріджпорті,
Конн. (парох о. А. Бен) — 700.00 дол.
Допомоговий Комітет католицької
громади в Клівленді, Огайо (парох
о. Д. Ґресько) — 500.00 дол.
громади в Ансонії, Коннектикат (па
рох о. О. Крупа) — 444.26 дол.
католицької громади в Байоні, Ню
Джерзі — 430.00 дол.
Допомоговий Комітет в Бруклині,
Ню Йорк (під проводом І. Гулея) —
400.00 дол.
Допомоговий Комітет в Ню Норку
(збірка з Листопадового Свята —
переслав В. Близнак) — 414.14 дол.
Допомоговий Комітет при парафії в
Оберні, Ню Йорк (парох о. Остапі)
— 357.25 дол.
Допомоговий Комітет в дільниці
24-ої і Бравн вулиць у Філядельфії,
Па. — 331.00 дол.
Допомоговий Комітет при католиць
кій парафії в Скрентоні, Па. (парох
о. М. Залітач) — 404.30 дол.
Френкфорд у Філядельфії, Па. (під
проводом П. Мосьондза) — 200.00
дол.
Допомоговий Комітет у Кембелі,
Огайо (під проводом М. Стахури) —
200.50 дол.
Допомоговий Комітет у Геркімері,
Н.Й. — 200.00 дол.
Допомоговий Комітет православної
громади в Піттсбурґу, Па. — 104.00
дол. і окремо Народна Поміч там же
— 50.00 дол.
Громада у Елізабеті, Н. Дж. (під
проводом о. Л. Чапельського) —
115.00 дол.
41-ий Відділ СУА у Філядельфії,
Па. — 100. 00 дол.
Допомоговий Комітет в Амстердамі,
Н. Й. (під проводом Т. Сюрка) —
100.00 дол.
Менші від 100 дол. суми склали
згідно з тим списком: Допомоговий
Комітет в Тейлорі, Па. (під проводом
В. Кіщака); громада у Віллементику,
Коннектикат (під проводом В. Гірчи
ці ) ; Комітет у Гартфорд, Конн.; гро
мада в Ґленсбері, Конн. (під прово
дом Е. Саламахи); католицька гро
мада в Куртіс Бей, Мериленд; грома
да в Йонкерсі, Ню Йорк; Допомого
вий Комітет в Міннеаполісі, Міннесо-
та; відділи УНС, організації та окре
мі особи з таких місцевостей як Та-
витон, Маса; Балтимор, Мериленд;
Потставн, Пенсильвенія; Солдер, Па.;
Кемден, Ню Джерзі; Стратфорд, Кон
нектикат; Мілвокі, Вискан.; Бронкс,
Ню Йорк; Рочестер, Ню Йорк; Лонґ
Айленд Ситі, Н.Й.; Асторія, Н.И. і
багато інших.
Окремо треба сказати про відділи
наших головних допомогових уста
нов, головно УНСоюзу. Як зв'язок
активної співпраці і жертвенности
членства цих відділів хай послужить
такий документ, яких в архіві ЗУАД-
Комітету є далеко більше (з жовтня
1945 р . ) : „Товариство Дарахівщини
— Відділ 275 Українського Народно
го Союзу у Джерзі Ситі, Н. Дж., на
своїх місячних зборах ухвалило дати
100.00 дол. з каси Товариства на по
міч українським жертвам війни, а
члени пожертвували від себе . . . " —
і далі йде список членів та їхніх по
жертв.
Треба підкреслити, що всі, навіть
найменш свідомі національно грома
ди, відгукнулись на заклик ЗУАДКо-
мітету допомогти своїм братам і сест
рам, які потерпіли внаслідок війни.
Але треба теж окремо підкреслити,
що Український Народний Союз, його
преса — „Свобода" і „Віклі" — були
на самому чолі цієї велетенської до-
помогової праці, що дала понад два
мільйони долярів на допомогу та пе
реселила понад 70,000 скитальців до
нових країн поселення.