Й^-^Г- '
> •
- 7 .
*»<
Делегація УККА на республіканську Конвенцію конферуе
з сенатором Ірвінґом Айвеом. — Від ліва до права: адв. М.
Пізнак, сен. Ірвінґ Айвс (Ніо Иорк) та л. Д. Галичий. Сто
ять п.І.Дужанський та проф. Л. Добрянський
Між своїми
Закінчивши наш „офіціяльний"
день, ми з адв. Пізнаком скористали
ввечері з запрошення і поїхали до
гостинного дому секретарки місцево
го Відділу УНСоюзу, п-ні Блищак,
де вже зібралися члени цього Відді
лу. Ми обидва говорили та з'ясовува
ли загальні союзові і громадські проб
леми, а опісля були запити і гутірка.
Наші господарі та приявні інтересу-
вались у першу чергу українським
життям і працею на сході країни, де
є найбільше скупчення українців. Зі
свого боку вони інформували нас
про це життя і працю над Пацифі-
ком. Виявилось, що українська вдача
та загальний український розвиток
не залежать від географічного поло
ження. Тут і там ті самі болячки, ті
самі труднощі. В першу чергу —
збайдужіння, брак заінтересування
громадським життям, брак людей до
праці. Головний тягар цієї громад
ської роботи двигають місцеві члени
Відділу УНСоюзу. Вони і у Відділі
УНСоюзу, і в Відділі УКК, і в церкві,
вони всюди. Довго велись наші роз
мови, висловлено багато песимістич
них думок, а проте виявлено й багато
зрозуміння до трудних обставин, а
з цим і завзяття та енергії справля
тись з ними і не тільки вдержувати,
але й розбудовувати, поширювати та
поглиблювати наше життя, наш мо
ральний і матеріяльний стан посідан
ня.
„Ще не вмерла" і „Не пора"
над Пацифіком
Субота — це складова частина
американського „вікенду", отже в су
боту 18-го серпня вже не було жад
ної офіціяльної акгивности, зв'язаної
з конвенцією. Тим то поодинокі чле
ни нашої місії мали цей день до сво
го розпорядження. Це саме відноси
лось і до неділі, 19-го серпня.
Користаючи з такої ситуації, ми з
адв. Пізнаком уже в суботу перед по
луднем полетіли, очевидно, літаком,
до Лос Анджелесу, де є більша наша
колонія. Вже на летовищі в тому