жертв напливають поволі. З одної мі-
сцевости впливають вони, скажімо,
щодня по кілька. Тому їх не можна
упорядкувати ані поазбучно з ува
ги на платників, ані уложити у
відповідному порядку з уваги на ви
соту пожертв і вплати. Щойно по
якомусь часі, коли провізорична ли
ста повна, робиться нову листу з неї,
пригожу до друку. На новій листі вже
все упорядковане, як під оглядом ви
соти вплачених жертводавцями сум,
так і поазбучного впорядкування
прізвищ платників. Цю роботу вико
нує ведучий картотеку. Друкарську
коректу лист виконує, як вище ска
зано, п. Віктор Приходько. З уваги на
цифри перша коректа лист мусить
відбуватись удвійку. Один читає ви-
друковане, а другий слідкує за вір
ністю цифр і прізвищ. Але, не зважа
ючи на те, в оголошуваних листах
таки попадають помилки у виді пере
кручень прізвищ і пропусків.
Картотека УКК уложена поазбуч
но за стейтами, поазбучно за пооди
нокими місцевостями у них і поаз
бучно в поодиноких місцевостях. Та
кий
спосіб укладу картотеки най-
практичніший і найвигідніший. Біда
в
з
тими платниками, які зміняють
часто місце свого осідку. Оскільки во
ни, висилаючи свій даток
з
нового
місця осідку, не подадуть своєї попе
редньої адреси, то мають по дві або
й по три картотеки в різних місце
востях. Це часто трапляється
з
ліка
рями, з ветеринарними лікарями, з
інженерами та з священиками. З цьо
го приводу бувають часом прикрі не
порозуміння, особливо при складанні
платників національного датку з по
одиноких місцевостей за кілька ро
ків. У справі подавання зміни адрес
платників національного датку були
вже кількакратні вияснення в пресі
та заклики, але це мало помогло. Та
кі випадки далі бувають і повторя
ються.
Картотека УКК-ту обіймає кругло
20 тисяч карток платників і жертво
давців до УНФонду. Тому важко є
пам'ятати всіх платників, а тим біль
ше орієнтуватися, в якій місцевості
Українська делегація ігід
будинком Правління міста Нк> Гей-
вен, Конн., на якому вивішено поруч американського теж ук
раїнський прапор, після проголошення посадником Ричардом
С. Лі проклямації про відзначення Дня Української
Незалежноети