дозріла організація Ліга Голосуючих Жінок. Вона вже й на
чала кампанію за знесенням системи реґістрації виборців
що 4 чи що 2 роки та заведення на її місце системи постій
ної реґістрації, при якій виборців можна зарегіструвати до
виборів у данім місци колинебудь. Політичні машини вже
виступають проти цього пляну, бо він дав би можливість
розкривати їх обман. Ця система поліпшила би ситуацію на
стільки, що уряд міг би переховувати рекорди реґістрації,
а не нищити їх, як це діється тепер, що 2 чи що 4 роки.
На всякий випадок над цим пляном варта би застано
витися. З часом певно виринуть і інші способи, як тільки ма
си виборців зрозуміють, що їх можуть шахрувати, себто
грабити й руйнувати. Розумний виборець зрозуміє, що не
вистарчає мати добру партію та доброго кандидата. Треба
ще подбати, щоби його противники не повалили його обма
ном ні злодійством.
МЕРТВЕ МОРЕ ПЕРЕСТАЛО БУТИ МЕРТВЕ.
Мабуть відколи люди є людьми, Мертве море вважалося
якимсь символом смерти та безплодности. Це твердження
перестає бути оправданим відколи Палестина дісталася під
англійську управу.
Мертве море має 920 квадратових кільометрів, а лежить
у глибокій кітловині, 394 м. нижче рівня Середземного мо
ря. Тепер Мертве море є джерелом поташового промислу,
як це доказує розвиток промислових заведень „Палєстін
Поташ Воркс". В колиці виросло дуже багато овочевих са
дів, які вже даютх овочі, а з Єрусалима сюди веде асфаль
това автомобілева дорога, яка вможливлює подорож автом
за 50 хвилин. Тому зрозуміле, що береги моря стали метою
численних туристичних і здорових прогульок. Т-во „Калія
Сісайд енд Гелт Ресорт" побудувало тут готелі, гостинниці
та каварні, де жиє багато багачів хорих, які для лікування
потребують дуже солоного повітря. До вжитку мають теж
два моторові човна, якими можуть їздити по пересолених
водах Мертвого моря. Та не треба забувати, що й ціни там
дуже солені.