Давшіше, коли чоловік нараз зачинав запускати бороду,
було ясне, що то кіновий актор, який готовився до знимки
в ролі опричника в фільмі „Пригоди Івана Грозного". Тепер
свіжа та довга борода показує, що власник її перестав бо
ротися з голярськими чергами, що йому надоїло читати
„Графа Монте Хрісто" та що, вкінці, йому годі присвячувати
свому підборіддю вільні дні, розумно призначені для від
починку.
Х О Р О БА Р А К А.
Хворий на рака має майже такі самі вигляди на виду
жання як з будь якої іншої недуги. Це опінія лікарів. Та не
зважаючи на те, лікарі не люблять говорити про рака як
вилічиму хворобу, в змислі, що кожний випадок є вилічимий.
„Рак, це поважна недуга, як туберкульоза та невилічи-
ма", сказав д-р Чарлс А. Дюкс з Окленд, Калифорнія. На
приклад, одна пацієнтка, 33-літня жінка мала виняту грудь
через великого рака. Вона жила нормально через 21 років,
виховавши свої діти до зрілости. Коли їй минуло 60 років
життя, вона померла від рака, що заатакував кожну частину
її організму. Але тимчасом вона прожила 21 років як нор
мальна під кожним оглядом.
„Нема чого стидатися хвороби рака таксамо як запа
лення легенів або іншої недуги", заявив д-р Дюкс, звертаю
чи увагу на конечність вчасного лікування рака. Він описав
випадок чоловіка, котрий роками жив у бараку над побе
режем моря в Сан Фрснсиско, скриваючись неначе пустинник
зі стиду, щоби хтонебудь не довідався про його недугу
рака. Коли на останку зайшов до лікаря, половина його лиця
була знищена раком, хоч це був легкий до вилікування на
початку".
Нажаль, хворі на рака дуже часто вдаються о поміч за
пізно. Це мабуть є одною з причин, чому рак стає великим
вбивником людей.