Клячить біля свого ліжка, влосся у неї гарно зачесане
і сплетене у вінок... Руки зложила мов до молитви, а голов
ку і очі піднесла високо на стіну, де висів образ Богородиці.
Сама весела й щаслива... Молилась, а рясні сльози радости
спливали з її невинних великих оченят.
їй завдячував я життя.
СЛЬОЗИРАДОСТИ ЧОЛОВІКА , ІДОПРОЗРІВП СЛЯ27 ЛІТ.
о—
_
Який світ гарний напевно найліпше може сказати 29-
літній Г. Г. Вотсон зі Свавелю в Англії, який після 27 літ
майже повної сліпоти піддався двом успішним очним опера
ціям і так уперше побачив божий світ. Як іще не мав і
два роки наслідком красухи (шкарлятини) утратив зір. У-
шкодилася рогівка, наслідком чого була майже повна слі
пота. При помочі спеціяльних побільшуючих окулярів міг
щоправда дивитися на дещо, напр. читати газету, одначе
мусів держати газету 3—4 цм. від очей тай то всього три
хвилини. Тепер піддався двом операціям у славного окуліста
д-ра Дж. В. Томаса в Кардіфі. Операцію переведено так,
що двом сліпцям, чоловікови та жінці, зняли їх рогівки, бо
й так не могли користуватися ними, а перещіпили їх на
місце ушкодження рогівки пацієнта. Операція вдалася і па
цієнт переживає тепер вражіння, яких не зазнає ніякий
мандрівник, ніякий чоловік на світі.
його мати сказала журналістови, що ця хвилна, як вони
побачили одно одне після успішної операції, була найдра
матичніша в житті їх обоїх. „Сльози радости капали нам по
лиці, як ми переконалися, що вперше може бачити свою
маму, сестру, рідну хату, — говорила далі мама. Сині за-
навіси в їдальні, здавалося, так захопили його, що бавився
ними кілька хвилин, начеб хотів переконатися, що це правда.
Сам Вотсон сказав, що все те йому здається неправдо
подібним. Дерева, цвіти, барви, хату й усіх приятелів усе те
бачити вперше. Його найближчі пляни на будуччину це най
ти собі якесь заняття, а потім оженитися. Бо і кохання тут
не хибує. Його доглядачкою за час операції була мис Роб-
сон. Як лише Вотсон найде працю, ожениться з мис Робсон.