Хоч виробники комп'ютерів стверджують, що небезпеки для здоров'я
людей від довгохвильового випромінення нема, лябораторні досліди за
свідчують протилежне: біологічний вплив цих полів спричиняє підвище
ний риск захворювання раком мозку і левкемією.
Тим не менше виробники комп'ютерної техніки наполягають на безпе
ці своєї продукції, в кращому випадку визнаючи, що коли якась небезпе
ка І є, то вона може бути зумовлена тільки постійним впливом на орга
нізм електромагнетних полів значно потужніших, ніж ті, котрі є наявні
під час дії домашньої техніки. Іншими словами, якщо ви не спите під ви-
соковольтовою електролінією або в комп'ютерній залі, начиненій апара
турою, то вам нема чого непокоїтися своїм здоров'ям.
Однак епідеміологічні дослідження встановили зв'язок між дією полів і
збільшенням риску онкологічних захворювань. Професор Н. Вертеймер об
стежила будинки 344 дітей, які вмерли від рака, не доживши до 19 років. З'я
сувалося, що в дітей, котрі живуть поблизу високовольтових електроліній,
шанс вмерти від левкемїї чи злоякісних пухлин - в два-три рази вищий.
Ще небезпечнішою вчені вважають дію полів дуже низької часто
ти, найпоширенішим джерелом яких є комп'ютерні монітори. Ком
п'ютер середньої потужности створює перед екраном монітора елек
тромагнітне поле дуже низької частоти силою більш ніж в чотири
рази мілігауса і ще більшої сили з боків і ззаду.
Доктор Д. Карпентер з Олбанського університету вважає, що саме такі
поля винні в ЗО процентів випадків виникнення рака в дітей. Серед об
стежених в Каліфорнії жінок, які працюють з компю'терами понад 20
годин на тиждень, риск викиднів в 4 раза більший.
Професор Роберт Бекер, піонер досліджень в галузі біологічного впли
ву електромагнетних полів на людський організм, категорично заявлає:
„Якщо жінка завагітніла, її треба вивільнити від праці за монітором".
Баато процесів, котрі відбуваються у нервових клітинах, опиняєть
ся під дією електромагнетних полів.
Шизофренія, депресія й інші нездорові стани людської психіки відзна
чаються різною електричною активністю клітин мозку. Стороннє випро
мінення, котре впливає на нормальну електромаґнетику мозку, здатне
перевести її на рівень депресії, тяжких психоемоційних розладів.
Біохемічна тканина мозку самогубців показала, що в 95 відсотків з
них знижений вміст серотоніну - речовини, котра відповідає за само
контролю людини. Очевидний тісний зв'язок між біохемічними про
цесами в організмі і емоціями. Дослідження вчених Колюмбійського
університету переконливо засвідчили, що електромагнетне випромі
нення комп'ютера катастрофічно знижує рівень випродукування се-
ратоніну. Це пояснює, чому професія програміста так часто фігурує
у сумному мартиролозі самогубців...
Людина, яка втекла у віртуальний світ комп'ютерних ігор, стає небез
печно залежною від свого кіберпартнера. Свідомість гравця керована, її
можна закодувати на певні дії, внести будь-яку інформацію у підсвідо
мість, зробити з людини робота.