В альбом „Січей" треба вписати багато позитивних подвигів. У
свої ряди притягнула „Січ" широкі маси української еміграції,
спричинилася до закріплення національної свідомости нашої
молоді, організації надала традиційний український характер і
створила підложжя для дальшого розвитку спортового життя в
ЗСА.
Стартує молодь
В ідеологічні дискусії проводів „Січі" тут уже народжена
молодь не встряває; свої спортові заінтересування спрямовує на
бейзбол, кошиківку, футбол, круглі, ґолф, легко-атлетику.
Спортовий ентузіязм молоді підтримують братські організації, які
спонзорують Українсько-Американський День Молоді, що
відбувся в серпні 1935 року біля Філядельфії, в присутності біля
3,000 глядачів з участю 135 змагунок і змагунів, членів 14 молодечих
спортових клюбів Філядельфії, Елизабету, Міллвілу й Трентону. У
програму змагань увійшли: легка атлетика, плавання, відбиванка,
софтбол. У дружиновій пунктації перше місце здобув клюб парафії
св. Йосафата, Френкфорд, друге Елизабет, завдяки змагунці Анні
Лібо, що перемогла в усіх жіночих конкуренціях.
Підготова ЗСА до XI Олімпійських Ігрищ в Берліні ще більше
активізує нашу молодь. З нагоди конвенції Ліґи Української
Католицької Молоді у Філядельфії відбувся в липні 1936 року
Здвиг української католицької молоді при участі понад 100
змагунів, що змагались у легкій атлетиці, бейзболі, софтболі,
відбиванці й тенісі (спортовий керівник Олександер Яремко).
Дружинову перемогу здобув знову Френкфорд, перед Джерзі Ситі і
Нюарком.
Знову ж у вересні 1936 року, в рамках конвенції Ліґи Української
Молоді Північної Америки при співучасті Об'єднання Українських
Організацій Молоді у Філядельфії відбулася Перша Українсько-
Американська Олімпіяда з участю американських і канадських
клюбів. У програму увійшли: легка атлетика, бейзбол, відбиванка,
кошиківка, плавання в групах жінок, чоловіків, дівчат і хлопців.
Перше місце здобув Український Католицький Клюб „Сокіл"-
Памертон, Па., — 37 точок, 2) Дітройт — 30т., 3) Збірна
„Української софтбол-ліги" з Торонто — 15 т., 4) Бруклин — 10 т.
Захоплення спортом молоді спричинюється до рішення XIX
Конвенції УНСоюзу організувати при своїх відділах молоді
спортові дружини. Цю ідею розвинула союзова газета „Українсь
кий Тижневик" і на своїх сторінках закликала молодь творити
популярні тоді дружини бейзболу при матеріяльній допомозі
УНСоюзу, Дружини мали виступати під назвою Союзу і разом
створити бейзбольну ліґу УНСоюзу.