силь Дідюк з Торонта, Дмитро Попа-
динець з Монтреалю, д-р Михайло
Данилюк з Міннеаполісу та проф.
Мирон Куропась з Чикаґа. Вони взя
ли участь не тільки в Дні УНСоюзу,
але і в усіх програмах Фестивалю,
включно з конферзнцією, яку влаш
тувала Дирекція Фестивалю для пре
си, радія і телевізії та фільму.
День УНСоюзу закінчивсь попо
лудневим 'концертом на Стадіоні Фес
тивалю, що був останньою частиною
всієї великої давфинської імпрези. У
концерті виступили танкові ансамблі
— „Русалка” з Вінніпегу, кер. П.
Гладун, інструктор Д. Брик, та „Ка
лина” з Торонта, кер. С. Джуґан, па
ра дітей, справжніх танцюристів з
Чикаґа — Роксоляна Дика і Юрко
Цепинський; Ансамбль Цимбалістів,
який є невідлучною атракцією кож
ного Фестивалю в Давфині, Квартет
„Континенталс” з Вінніпеґу, місце
вий хор Фестивалю під батутою Галі
Гендерсон („Думи мої” і „Коломий
ка” О. Кошиця), врешті Кубанські
Козаки Василь Коваленко та Микола
й Олександер Кумпани, що були
справді незрівнянні у свосму виступі,
однаково чаруючи кількох тисяч при-
явних своїм мистецьким опануванням
акордеонів і гітар, як і дзвінкою піс
нею та безконкуренційною прециз-
ністю народного танку. Проводив цим
фінальним концертом Фестивалю ві
домий баритон і актор з Вінніпеґу
Ярослав Семчишин.
З виконавців концерту вирізнялися
ще двоє осіб: сенатор Павло Юзик,
який мав головну промову, підкрес
ливши великий вклад у загальну
культуру Канади, що його вносять
своїми пописами і виступами всі на
ціональності тієї держави, та оперне
сопрано Марія Лисогір, яка виступа
ла на всіх чотирьох концертах Фес
тивалю і постійно збирала за свій
блискучий голос щирі оплески приз
нання.
Програму концерту і врочистості
Дня УНСоюзу в Давфині закінчено
могутнім співом українського націо
нального гимну „Ще не вмерла Ук
раїна”. Все, що діялось тут упродовж
цих трьох днів та все те, що ці дні
пригадували і символізували, потвер
джувало ці слова нашого національ
ного гимну. Справді: ,,Ще не вмерла
Україна!”
З А К І Н Ч Е Н Н Я
Цим монтажем друкованих у „Сво
боді” вісток, дописів і репортажів Ле
оніда Полтави, Івана Кедрина, Бог
дана Зорича, д-ра Михайла Данилю-
ка і А. Драгана далеко не вичерпано
всіх ювілейних святкувань Українсь
кого Народного Союзу з нагоди його
75-річчя у 1969-му році. Але йподане
та зацитоване характеризує розміри
і велич того всенародного ювілею
всенародної установи: Українського
Народного Союзу.
А. Д.