Західньої Облаети, мґра Івана Гев-
рика, попросити його про підсилення
організаційної праці, а допомога на
певно прийде й Відділ 445 одержить
напевно додаткових 10-12 гарних но
вих членів.
З А К І Н Ч Е Н Н Я
Кінчаючи огляд дії Союзової Кана
ди, належить ствердити, що успіхи у
великій справі завдячується не тіль
ки ідейності відділових секретарів,
організаторів, чи інших офіційних ді
ловодів, але теж авангардові пробоз-
вих одиниць, піонерів, яких полу
м'яні серця були надхнені розумін
ням основних завдань УНСоюзу й
великим сантиментом до ідзйних за-
ложень установи. І мені приємно на
звати імена людей, які по-справжньо
му доцінюють УНСоюз, які „містич
ною" вірою і любов'ю у тривкі осяги
і надбання УНСоюзу запопадливо
допомагали виростати УНСоюзові в
Канаді й не жаліли свого часу, енер
гії для творення доброго імени УН
Союзу.
Ось вони:
49 — Микола Юречків, 402 — Ан-
на і Яків Бурії, 407 — Василь Шаран,
408 — Ілля Курман, 411 — пастор
Василь Давидюк, 418 — Іван Мель
ник, 415 — Петро Гуменюк, 432 —
Микола Мота, Василь Гасюк, Онуф
рій Максимів і Всеволод Піньковсь-
кий, 436 — Петро Вербовецький, 439
— Володимир Зацерковний і Осип
Торищак, 440 — Софія Куца й Семен
Левицький, 441 — Михайло Лисий,
Олекса Петришин і Б. Стахів, 456 —
Василь Воркевич, 460 — Павло Са-
харевич, 464 — Микола Хомин, 469
— Карпо Чорномаз, 480 — Ярослава
Спольеька, 412 — о. М. Блаженко,
449 — С. Дворнік, 458 — Ф. Стахов,
461 — М. Шпурко, 462 — Р. Фаре-
нич, 468 — П. Самець, 448 — М.
Перейма, 465 — Текля Мороз, 471 —
П. Дубае і 473 — Віра Баніт, 434 —
Д. Попадинець, 404 — Михайло і Га
лина Лис, 498 — О. Касюхнич, 502 —
Т. Марцінюк, 341 — І. Хрін.
Цей список не охоплює прізвищ і
імен організаторів, про яких уже бу
ла мова на передових місцях цього
репортажу.
Розповідь про півсторічну історію
Українського Народного Союзу в Ка
наді вказує перспективу майбутньо
го розвитку цієї організації, створює
візію швидкого закріплення її в усіх
провінціях та в усіх місцях поселен
ня української етнічної групи в цій
країні.
Основою міркувань і плянувань на
'•айбутнє є тяготіння української лю
дини до великих творів, до сильних
центрів, до конеолідаційних виступів
і діянь.
Український Народний Союз в Ка
наді — це високозаавансована, по-
надконфенсійна і понадгрупова уста
нова загальноукраїнського значення
і вартости. Віра в приепішений ріст
УНСоюзу в Канаді та охоплення ним
щонайменше 10 відсотків (50,000)
українців Канади має свою тверду
підставу однаково, як в ідейних зало-
женнях ці'ЗЇ установи, так і в її бага
тобічній активності, що практично
охоплює або має свій вплив на все
наше культурно-виховне та суспіль
но-громадське життя. Свій вклад у
приепішений ріст УНСоюзу в Канаді
дадуть поліпшені методи праці, виш
кіл кадрів професійних працівників,
всеціле включення відділових секре
тарів в організаційні зусилля.
Уже сьогодні Український Народ
ний Союз кількістю свого членства
та своїми ресурсами є найбільшою
українською установою в Канаді.
Завтра він буде ще більшою.
§@*