і започатковано енергійні заходи для
створення Злученого Українеько-А-
мериканського Допомогового Коміте
ту. Десятки тисяч долярів пожертву
вано до каси ЗУАДК-у. Ще більше
енергії виявлено з рядів Союзу в
справі переселення яких сто тисяч
українців до ЗСА.
Пожвавлено видавання книжок ан
глійською мовою про Україну й ук
раїнців, в тому числі багато праць
проф. Кларенса Меннінґа з Колюм-
бійського Університету. Ці видання
мали сприятливий поштовх на аме
риканських громадян і причинилися
багато для протидії злобним намаган
ням лівих та інших елементів знес
лавлювати і дискредитувати україн
ський народ як цілість й Український
Народний Союз та його публікації
зокрема. Не зважаючи на зазнавані
з різних боків дошкульні напади, Со
юз і його члени з їхнім чистим по
чесним рекордом не злякалися ніко
ли жадного з фальшивих обвинува
чень і не дозволили й на хвилину
утримати себе від їхньої відданости
і самопосвяти для принципів свободи
і справедливосте.
Повоєнні роки з прибуттям нової
хвилі іміґрантів внесли новий аспект
в життя української громади у З'єд
наних Стейтах Америки й Канаді.
Професіоналісти й інтелектуалісти, з
високо розвиненими
здібностями і
спеціялізованим знанням підвищили
рівень щоденного життя наших гро
мад, відновили занедбані традиції і
дали новий імпульс для культурних,
виховних і патріотичних прямувань.
Цей процес продовжується постійно
з новою генерацією, яка здобула і ук
раїнський і американський досвід,
прокладаючи шлях до нових досяг
нень в нашому динамічному і склад
ному суспільстві.
Від кінця другої світової війни до
сьогодні членство Українського На
родного Союзу
майже подвоїлося.
Найбільший зріст відбувся в часово
му відрізку восьми років — від 1946
до 1954, коли в наші ряди включи
лося приблизно 25,000 нових членів.
jected to violent accrimony, UNA and
its members with their clean and hon
orable record, were never daunted by
any of the false charges and were not
deterred for a moment from their self-
sacrifice and dedication to the prin
ciples of freedom and justice for U-
kraine.
The postwar years with the influx
of a new wave of immigrants brought
a new dimension to Ukrainian commu
nity life in the United States and Can
ada. Professionals and intellectuals,
with highly developed skills and spe
cialized knowledge upgraded the every
day life of our communities, re-estab
lished neglected traditions, and gave
new impetus to cultural, educational,
and patriotic pursuits. The process is
still in progress with the new genera
tion, which has achieved both Ukrain
ian and American expertise, groping
for a new level in our dynamic and
complex society.
From the end of World War II to the
present, the membership of UNA has
almost doubled. The greatest increase
was in the eight-year span from 1946
to 1954 when approximately 25,000
new members were added to the ranks.
The major portion of this number were
the new arrivals. Though not particu
larly life insurance minded, they did
wanted to belong to a Ukrainian or
ganization and willingly became mem
bers whenever they were properly ap
proached.
As the organization increased in
numbers, more insurance plans were
introduced so as to provide the type
of coverage best suited to the varying
needs of the members. At present fif
teen plans are available for prospective
members age 0 to 65, of which six are
for juveniles age 0 to 16 and the re
maining nine for adults age 16 to 65.
Continuing financial prosperity en
abled the Association to periodically
Sit