щоденна праця: процееування аплі
кацій нових членів та змін кляе за
безпечення; частина англомовної ко
респонденції; картотека дивіденд мо
лодечого департаменту; додавання до
членських вкладок на грамотах на
додаткові фонди;
виготовлювання
нагород для предсідників і касирів
Відділів; зіставлювання місячних ра
хунків молодечого департаменту; по
дання на стейтові дозволи та ліцензії
для організаторів і, вкінці, виповню
вання річних звітів (етейтментів). Па
ні Раєн, як і п. Мілянович, допомагає
в потребі редакції в англомовній
кореспонденції.
Мґр. Наталїя Залуська працює в
рекордовому департаменті від 1958-
го року і до її щоденної праці нале
жить: оформлювання змін прізвищ і
спадкоємців на картотеках і грамо
тах членів; підготова до друку кар
тотек IBM для виготовлення місяч
них виказів дорослих членів у Відді
лах від 251-506 та веде картотеку і ви
кази вкладок дорослих членів за пер
ший рік після видачі грамот та вдер
жування картотеки IBM для статис
тики грамот акцидентового забезпе
чення.
Д-р Марія Еобринська
оформлює
всі зміни в стані дорослого членства
Відділів, підготовляє до друку кар
тотеки IBM для виготовлення місяч
лах від 1 до 250 та веде картотеку
і викази вкладок членів у молодечо
му департаменті за перший рік після
видачі їм грамот. В УНСоюзі працює
11 років.
Михайло Юзенів
є одним з наймо
лодших часом служби працівників У-
Михайло Юзенів
Мґр Наталія Залуська
НСоюзу, бо затруднений в рекордо
вому департаменті щойно від 1967-
го року. Тим не менше виконує від
повідальні обов'язки: оформлює аплі
кації нових членів акцидентового за
безпечення, видаз посмертні листи,
видає аплікації на виплати запомог,
вдержує адресар секретарів Відділів
та переводить кожночасні зміни в
ньому, вдержує картотеку IBM з ви
плачених грамот. Мих. Юзенів як
це стверджено в передмові керівника
цього департаменту, заст. гол. пред-
сід. Володимира Сохана, приготовив
до цього збірника показник Відділів
УНСоюзу.