В ТІНІ ПОМАРАНЧЕВИХ САДІВ
Написала Іванна Савицька
Коли не манять вас уже гарячі пі
ски Вайлвуду, холодні хвилі моря в
Атлантік-Ситі, коли ви вже напам'ять
знаєте кожну закутину на нашій Со-
юзівці, Робітничому Союзі чи в Черчу,
їдьте на Флориду.
Вам нічого лякатися довгої дороги
автом, великих спек, ні короткої, дво
тижневої відпустки. Три з половиною
дня нешвидкої , вигідної їзди новими,
незнаними околицями — це не втома,
а велика приємність. Вісім з полови
ною днів повністю вистачить на огля-
нення Маямі і його особливостей, а су
хе, лагідне підсоння Флориди буде
для вас правдивою несподіванкою.
Вирішивши їхати, віддайте вашу ма
шину до загальної перевірки, при
дбайте потрібні мали, приладьте
необхідні на два тижні речі, даючи пе
ревагу „шортам", спортовим сорочин
кам, купелевим причандалам і . . .не
забудьте забрати вечірній одяг, кра
ватку і пополудневу суконку. Вони
придадуться в слушну хвилину .. А те
пер в дорогу!
Вісім стейтів
Виїжджаючи з Филаделфії, Ви ви
брали, очевидно, найкоротшу дорогу
на Флориду (1295 миль), яка пробі-
гатиме аж сімома стейтами — „350
миль денно, це ваша нормальна пор
ція", без втоми.
Минаючи филадельфійське летови-
ще, почерез Честер(стейт Пенсилве-
нія), ви включаєтеся на дорогу
ч.
до Вілмінгтону (Делевар). Нюйорксь-
ким пасажирам туди дістатися тирн-
пайком Ню-Джерзі. Далі їдете тринад-
цяткою на південь стейтом Делевар,
а опісля на південний захід стейтом
Мериленд аж до п'ятимилевого мосту
перед Аннаполіс. Оплата за переїзд
того мосту — 2.90 від авта.
Тринадцять миль за Аннаполіс ви
в'їжджаєте на дорогу ч. 301, якою їде
те в прямому, південному напрямку
700 миль стейтами: Вірджінія, Н. Ка-
ролайна і Джорджія аж до границі
стейту Флорида. Звідси на південь,
дорогою ч. 1 побережжям Атлантику,
через найстарше місто в З'єдинених
Державах, прегарне Ст. Авґустин, че
рез славний Палм-Біч і велику кіль
кість приморських місцевостей, аж до
цілі вашої подорожі — Маямі.
Зупиняючися щодві години випити
доброї, міцної кави чи помаранчевого
соку та випростувати дещо ноги, ви
і не зчуєтеся, як переїдете 1295 м. без
ніякої втоми. Очевидно, ви не морочи
те собі голови старокрайовими „ка
напками", які не видержать темпера
тури баґажника, навіть у ледів-
ничці. Зате свіжа, льодова вода в по
дорожньому, об'ємистому термосі ро
битиме неоцінені послуги. З нічлігами
зовсім нема клопоту. Численні при
дорожні мотелі гостинно запрошують
Вас кожного вечора. Чотири доляри
за дві особи, а шість за три, і ви
скромно можете переночувати і навіть
покупатися в чистенькій, холодній во
ді басейну. Там же напевно вам назу
стріч вийде і маленький сірий котик,
з мокрим носиком, який муркоче так
само, як і наші филаделфійські чи
нюйоркські мурлики, і якого ви не
пізнаєте в поворотній дорозі, бо він
здорово підросте
Я знаю, що декого більше цікави
тимуть пригоди із дикими звірятами.
Пригоди без мисливських перебіль
шень, без фантазій. Для тих інтерес
ною буде зустріч із стадом диких ка
банів, малої породи, які оплакувати
муть болісну втрату своїх побратимів,
переїханих необережним автоводієм.
Звичайна, щоденна трагедія на авто-
вих, безлюдних шляхах півдня.
А ось і перші пальми. Вони поя
вляться в стейті Джорджія і Флориді.
З початку одинцем, засаджені тільки
1SS