Знов і знов треба нам пригадувати
пораду о. Грушки з-перед 75 років:
„Не кажімо: „ех, нехай буде так, як
бувало!" —• закликав він, — „але
берімо собі приклад від інших, та
покажімо, що є в нас сила!" Це й
сьогодні ще й далі добра рада. Ми
справді повинні йти за прикладом
пересічного американця і канадійця і
робити те, що роблять вони— здобу
вати відповідну життєвозабезпечене-
ву охорону для родини. Багато укра
їнців живе в достатках, але їм ще да
леко до вершка. Ми рішуче мусимо
завзятіше змагатися, щоб поліпшити
наш заробітковий стан. Наші профе
сіоналісти й експерти з такими ж са
мими або й ще кращими кваліфіка
ціями все ще відсутні на найвищих
керівних становищах в індустрії, бан-
ківництві, торгівлі, медицині, вихо
ванні і в уряді. Ми ще не включили
ся в ряди провідних підприємців Аме
рики й Канади. Але ми повинні вклю
читися. Ми маємо мало впливу на
міжнародній арені. Але ми можемо
мати. Це повинно бути нашою метою.
Коли ми дивимося в майбутнє в ро
ковини нашого 75-річчя, спрямуймо
наші погляди і кроки вгору — на
найвищі вершини. З нашими досяг
неннями і знанням, що його маємо до
диспозиції в порівнянні до тих, що їх
мали основоположники
Союзу, ми
повинні дійти до цілі розмірно легко
й без труду.
the top. We definitely must strive har
der to improve our employment status.
Our professionals and experts with the
same and even better qualifications are
not to be found in the top management
echelons in industry, banking, com
merce, medicine, education, and in gov
ernment. We are not numbered
amongst the leading entrepreneurs of
America and Canada. But we should
be. We have little influence on the
international scene. But we should
have. And we can have. These must be
our goals. As we look into the future
on our 75th Anniversary, let us set our
sights high — to the very top. With
the tools and know-how that we have
at our disposal compared to what our
founders had, we should be on target
with relative ease.
« ^
B ^
З ПОЧАТКІВ УНСОЮЗУ
в „СОЮЗІ" СИЛА
..
. „Протоє „Руський Народний Со
юз" взяв собі за ціль: не тільки нести
порятунок у нужді, в біді і в чорній
годині сліз і розпуки русько-амери
канського народу, але його воздвиг-
нути з душевної темности, невіжества,
розбудити в ньому приглушене по
чуття гідности людини сотвореної не
до рабства, але до свободи на Божо
му світі; запалити в його душі іскру
руського духа; стерти печать рабства
і невіжества та показати йому шлях
до просвіти, до поступу, до цивіліза
ції; отворити очі сліпому на душі і
так впровадити в храм знання добра,
світла, правди і науки, а для того за
кладати руські школи, читальні, да
вати товариські відчити та забави,
видавати газету, популярні книжки,
щоб оевободити наш нарід з неволі
невіжества і прогнати сего ворога.
(„Свобода" з 16 березня 189%)