ВІДДІЛИ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДНОГО СОЮЗУ
(за станом з 30-го вересня 1968 року)
Поданий у цьому розділі список, Відділів УНСоюзу та їхніх уря
довців виготовлено з наміром представити українській громаді в скром
ній формі довідника тих багатьох безіменних діягів і будівничих Ук
раїнського Народного Союзу в терені, тобто у всіх Відділах розкинених
по багатьох стейтах ЗСА і провінціях Канади. Цей довідник в жадно
му випадку не є спробою заступити так конечно потрібну нам нову істо
рію Відділів і діягів УНСоюзу. Така історія все ще гекає на дослідни
ка й автора, який міг би присвятити цій важливій праці більше гасу
та зібрати цінні і гасто рідкісні вже документи та факти з піонерсь
ких гасів розбудови УНСоюзу і рівногасного росту від самих погатків
організованого життя українців в Америці.
На підставі матеріялів, які находяться в Головній Канцелярії УН
Союзу, зібрано в цьому розділі-довіднику короткі інформації про всі
Відділи УНСоюзу за станом з 30-го вересня 1968 року. Вони вклюга-
ють назви Відділів, їхні дати заснування, прізвища основників, орга
нізаторів та перших урядовців, стан гисла активних гленів і прізвища
теперішніх урядовців Відділів, подані згідно із складами відділових
урядів, що їх зголосили Відділи Головній Канцелярії. Зладив їх служ
бовім Рекордового Відділу п. Михайло Юзенів.
Ця обмежена місцем і гасом підготовки збірка інформацій про Ві 7-
діли УНСоюзу має лише короткі дані про погатки і теперішній стан
Відділів. Тому немає в ній згадок про багатьох діягів УНСоюзу, які
трудилися десятки років а то і пів сторіггя для розбудови УНСоюзу та
його Відділів, лише тому, що не були вони основниками, ги організато
рами Відділів у погатках, а тепер відійшли вже від нас, ги то на віг-
ний спогинок, ги хогби на заслужений вгдпогинок після довгих років
відданої праці так для УНСоюзу, як і для української спільноти
взагалі. Про них, огевидно, писатиме гимало історія УНСоюзу і його
Відділів, яка буде рівногасно теж історією українських громад на те
рені ЗСА і Канади.
Представляюги тут урядовців Відділів УНСоюзу, належало б під
креслити, що ці відділові урядовці є тими відданими працівниками УН
Союзу, на плегах яких спогиває доля нашої установи, праця яких при-
Ц5