та на користь української справи підчас мирових пере
говорів. В тій цїли треба нам видавати книжки і ґазети
чужими мовами. На покрите видатків таких видавництв
заложено
Фонд визволена України.
Всї висше вичислені фонди остають під опікою Фе
дерації Українців у Злучених Державах.
Кромі грошевої помочи треба приготовляти ще важ-
нїйшу поміч, а то витворити народну силу. Народна сила
потрібна на те, щоби в рішаючій хвили піднести такий
голос, з яким мусів би числити ся сьвіт.
А наша народна сила полягати може в безоглядній
солїдарности, карности і роботящости.
Тому:
Хтонебудь виступає проти народної орґанїзації, сей
розбиває народну силу.
Хтонебудь не хоче йти разом з народом, уводить нелад
і замішане.
Хтонебудь хоче тепер поставити своє „я” висше на
родного добра і шукати для себе наживи або слави, сей
допускаєте' ся народної зради.
Хтонебудь виступає проти народної роботи, проти
закладаня українських інституцій, сей є киринником і
хрунем.
Лише згідна праця, завзяте і народна солідарність
дасть нам бажану і потрібну силу. Сам крик без сили нас
лише осьмішпть і скомпромітує українську справу.
Кромі народної корнети і солїдарности
потрібна ще
праця кождої одиниці’.
Кождий Українець і Українка по
винні тепер завзято працювати над собою, просьвічати
себе і щадити як найбільше гроша.
По війні треба буде в ріднім краю як найбільше
просьвічених і заможних людий. Америка дає велику на
году до просьвіти і до зарібку. Треба лише вміти все те
видїти і використати. Коли є хто, що знає, як скористати
з американських шкіл і зарібків, нехай скаже другому.
Сього вимагає народний інтерес. Не бути нам самолю
бами, що лише дбають за себе, але уважати кождого
Українця за брата, дати йому добру раду, напровадити