фесорів кодзґій і семінарів і осіб заня-
•шх в домових та особистих услугах.
Не вільно помагати або заохочувати
до іміґрациї при помочи оголошень, дру
кованих заграницею, в яких обіцюеть
ся дати робітникам працю в Америці.
Не відносить ся се до стейтів, котрі у-
рядово оголошують жерело прадї на
своїх теригориях.
Чужинець, що приїде неправно до
Америки, має бути відісланий сейчас
до властителя корабля, котрим приїхав.
Коли чужинець дістав ся вже неправно
до Америки, або став тягарем публичної
добродїйности ізза обставин, що вже
істнували перед його приїздом, може
бути відісланий до старого краю, коли
це не замешкав через 3 роки у Злу
чених Державах.
Відповідальність слрбодавця за ушкоджене при праци,
Хоч щодо економічного розвитку краю,
щодо величини нагромаджених богатств
Злучені Держави не мають рівної собі
держави у сьвітї, то мимо того вони не
налеягать до найпоступовійших держав'.
Щодо сього Злучені Держави остали
далеко позаду усїх цивілізованих дер
жав.
У всіх майже цивілізованих державах
істнують закони, які точно і строго озна-
Елис Айленд — „остров слїз” ,
де відбувають ся оглядини та іспити емігрантів III. кляси.
Одною з прояв консерватизму Злучених
Держав, дивного супроти їх просто горяч-
вового поступу в економічнім розвитку,
в законодавство, що відносить ся до робіт
ників взагалі-, а зокрема до справи одві-
чальности службодавця за ушкоджене ро
бітника при праци.
чують розмір та услівя винагороди. На
підставі тих законів потерпівший робіт
ник, зглядно його родина управнені до
відшкодованя і вони не потребують почи
нати коштовних процесів, бо самий за
кон дає потерпівшому робітникови повне
забезпечене його слушних домагань.